Missförstånd :-)

Fick en komentar här på bloggen som löd såhär:
Tycker du ska lägga ner din blogg. Tror du verkligen att nån bryr sig om ditt liv?

Jaa, jag får väll reda ut detta en gång för alla så kanske jag slipper sådana komentarer. Det är viktigt med positiv och negativ feed-back. Allt som jag lär mig på och kan få bloggen bättre är ju bra för mig. MEN bloggen är för min skull, inte för eran. Jag skriver vad jag vill och vill man inte läsa så får man läsa någon annans blogg istället.

Alltså bloggen är min och jag skriver för min skull, vill man inte läsa min blogg får man läa någon annans.

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: asd

Lägg inte ned den.

2011-04-25 @ 15:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0