Längesedan sist men lite update <3

Heej!

Det var längesedan jag bloggade nu men det är hela tiden fullt ös medvetslös som gäller ;-)

Får mycket tider på skolan där jag är timvikarie så det känns jätteskönt, nu har jag också fått prova på att vara idrottslärare, det är jätteroligt men givetvis intensivt. Jag ser fram emot sommaren då skall jag ha en veckas helledighet har jag bestämt mig för, bara njuta av min lilla mini familj, vänner, massa grillkvällar och ljuva sommarkvällar.

Shiva och jag var i onsdags på "Rally-lydnad" introduktion, en ny aktivitet som vi skall börja i nu, handlar mycket om fokus på mig och mina instruktioner. lät riktigt roligt, men i onsdags var första gången och då var det bara introduktion, jag hade ändå med mig Shiva för att träna passivitet. Hon fick även vara "visnings hund" när instruktören skulle visa olika moment, då blev hon lite förtvivlad eftersom det inte var mig hon jobbade med, men det är nyttigt för henne att lyssna på andras instruktioner.

Jag åkte med Josefin som tränar hunden Swatch till kursen, jag och josefin börjar komma nära varandra, det känns grymtroligt att ha fått en kompis med samma intresse som jag.

Jag skulle så gärna vilja kunna se in i framtiden, jag undrar så vad man gör om 5-10 år, vad blir det för utbildning och jobb?har man barn?familj?hus?kanske en till hund? jaa vad vet jag :-) Jag är i alla fall grymt förväntansfull på vad livet kommer erbjuda mig!

//Linda


Kommentarer
Postat av: Fannie

Shiva är duktig, du med!!

Vad gjorde ni på idrotten då?

Väntar fortfarande svar på mina inskickade frågor ;)

KRAM o saknar dig

2011-04-01 @ 17:44:45
URL: http://fanniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0