Frågor och svar Fannie <3

Min bästa kompis Fannie va lite sen med sina frågor till frågestunden så här kommer även dina svar gummsan <3



- Saknar du din bästa kompis Fannie?
Fannie det kan du lita på att jag gör, du har känt mig sedan jag föddes och har stöttat mig i med och motgångar. Jag blev så arg på dig när du berättade att du skulle flytta till Åland och börja plugga där, vad skall du där och göra???? tyckte jag. Men nu är jag så glad för din skull, att det går bra för dig att du får fina resultat i skolan och går mot en mycket lovande framtid. Du är så duktig gumman och har hela mitt stöd.


- Kan du bli sugen på fil med frysta blåbär?
Hahaha nu undrar nog dom flesta vad detta är för fråga egentligen, låt mig berätta..När jag var liten och det var mellanmål på fritids så var inte utbudet superstort för min del eftersom maten på "den tiden" skulle vara diabetes anpassad. Och då serverades jag mycket ofta frysta blåbär med fil, jaa varför va dom frysta?? Dem togs upp hastigt när jag gång på gång besviket tittade på den "tråkiga" filen och jag lockades med blåbär i för att det skulle se lite roligare ut. Svar nej Fannie jag är INTE sugen på frysta blåbär hihi ;-)

- Hur mår Willma?
Familjehunden Willma kämpar på ordentligt men börjar bli trött och ligger helst och gottar sig i sin korg :-) Men det är välförtjänt hon blir 10 år till sommaren...

- Skärgårdsdoktorn, är inte det fin favoritserie?
Skärgårdsdoktorn ger mig en väldigt speciell känsla med mycket minnen <3

- Om du hade fått träffa en kändis, vem hade du velat träffa då?
Jag hade lätt träffat Fredrik Banting som var en utav dom som uppfann insulinet, kanske skulle han kunna fortsätta och inspirera forskarna idag, dela med sig utav sin kunskap. Men jaa han kanske inte är en kändis i era ögon iofs haha..

Annars prinsessan Viktoria, hon verkar vara en god och bra människa.

- Blev det du som får resa som diabetesrepresentant till nått coolt land?
Ja, erkän coolt. I december åker jag till Dubai på konferans :-)

- Om rosa, lila och rött inte funnits, vilken hade varit din favoritfärg då?
Vitt :-)

- Hade du kunnat tänka dig att ha en pudel istället för en schäfer som diabeteshund?
Neej faktiskt inte pudel är inte min typ utav hund, jag gillar min arbetande schäffer :-)

- Vem vaknar först, du eller shiva?
hahaha inte är det Shiva i alla fall, morgontröttare hund får man leta efter ;-)

- Skulle du kunna tänka dig att ta valpar på shiva?
Nej, man brukar inte ta valpar på "sos-hundar".

- När blir ditt och rickards bröllop?
Åå kan du inte fråga Rickard det, jag är lika nyfiken jag hihi ;-)

- Vill ni helst ha ett kyrkligt eller ett borgerligt bröllop?
Kyrkligt, här är vi traditionella :-)

- om du skulle tänka framåt, när/(om) tror du ditt första barn föds?
Jag vill ha utbildning och fast jobb och en stabil grund att stå på, sen är jag redo för att skaffa barn :-)

- Vad har du för favoritmataffär?
ICA, för dom har sådana bra rabatt erbjudanden :-) Om man handlar för en viss summa får man rabatt på utvalda varor som man handlar mest utav. Jag tycker det är så roligt att se deras utvärdering vad jag handlar mest. Tror det är tre eller fyra varor dom väljer.

- favoritklädesbutik?
Gina tricot


Kommentarer
Postat av: Fannie

SOM jag har längtat! :D Tack för svaren Lindis, gillar det!

Jag vet att jag är dum som flyttade till Åland.. Väntar på att du ska flytta efter, förstår du väl? ;)<3 saknar dig till tusen! du får uppdatera oftare så jag ser vad du gör. så jag har nått o göra :/

2011-04-02 @ 20:36:50
URL: http://fanniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0