dåligt blodsocker

bläää vaknade på ett värde av 17.4 inget roligt alls, skall jobba ända till kl fem idag också. Ett bra blodsocker är ju förebyggande positivt för en långarbetsdag men men nu gäller det att ta insulin, dricka vatten och vänta ut det. Skall åka med pappa idag eftersom min bilruta blev krossad i inbrottet så kan jag inte köra min egen, suck. Detta resulterar i att det blir svårt för mig att ta mig till hundkursen ikvll, det tråkiga här är ju att det är sista gången idag ååååååååååååååå,varför var han tvungen att just ta min bil???????

Fyra enheter insulin, ett stort glas vatten och positivt tänkande får lösa denna morgon!


Kommentarer
Postat av: Anna S

Jobbigt när det blir högt på morgonen!

Mitt är det allt som oftast. Svårt!

Hoppas det gick ner fort sen!



2011-04-28 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0