Anmälan check!

Efter Shivas morgonpromenad satte jag igång och skrev ansökan och bokade rum mm inför Shivas examen som kommer äga rum i maj, jag hoppas av hela mitt hjärta att vi tar oss igenom examen så att vi kan lämna det röda täcket bakom oss och ta emot det gula täcket. Försöker verkligen fokusera på träning och ha fokus på Shiva nu så hon är väl förberedd för examen, likaså jag!

Så nu är i alla fall anmälan dit färdig.

Jag somnade katastrof sent inatt, har så mycket att fundera på så nu skall jag passa på att vila, idag är det aktivitet med diabetesbarnen i Kungsbacka diabetesförening, skall bli mysigt. Mer om det berättar jag sen.

Kram Linda



Bild på mig och Shiva när vi var på förarutbildning i september 2010.

Kommentarer
Postat av: Anna

ska bli spännande och se hur det går för er. jag tror det kommer gå jätte bra, jag håller tummarna hårt när det är dags :)

2011-04-22 @ 10:10:34
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0