12/4

Hej hej!

Idag hade jag min sista planerade idrottslektion, har ju vickat som idrottslärare nårga dagar nu. Det var faktiskt riktigt roligt men givetvis intensivt. Imorgon är jag fortfarande på skolan men då har min titel gått från idrottslärare till elevassistent :-).

Något som känns jättehärligt är att vädret börjar bli UNDERBART och jag får många underbara chanser att ta Shiva på mysiga promenader, det gillas starkt!

Annars har det inte hänt så mycket här idag, plockat och donat samt gjort en massa "måsten", det är tråkigt med vardag, men så viktigt att man kämpar för att få det att gå ihop.

:-)

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! jag har för mig att det var du linda som skrev om den här forskningen på diabetesportalen som släktingar kunde vara med och delta.

hade du någon släkting som deltagit? isf hur har det gått?

min mamma deltog i det och hon ska ta några nya prover och visar dom med positivt kommer hon gå vidare i forskningen.

nyfiken att höra hur det gått för andra som deltagit :)

2011-04-13 @ 13:39:37
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0