Vad vore jag utan min väska?

Ja jag pratar ju givetvis inte om vilken väska som helst jag pratar om min blodsockerväska som jag bör ha med mig vart jag än går, i blodsockerväskan ligger min blodsockermätare, stickare, stickor,långtidsverkande insulin, snabbverkande insulin, nålar och dextrosol tabletter.

Allt behöver jag för att må bra, väskan kan jag behöva snabbt och speciellt eftersom mina mornar är så jobbiga kan jag snabbt behöva kolla ett blodsocker och ta ett dextrosol.

Min utmaning är just nu att lära Shiva hämta denna väska när vi är i hemmet, har tragglat detta några veckor nu och det verkar verkligen som momentet "hämta väskan" sitter och Shiva tycker det är JÄTTEROLIGT att hämta denna väska eftersom jag belönat med massa bus,godis och leksaker. Det är hennes lön :-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vad duktig hon är=) Jag har faktiskt snott din ide med väskhämtning och vi håller på att traggla för fullt här hemma med detta. Sitter nog snart här med=) Ha en bra dag!

2010-09-29 @ 10:25:25
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0