Sockerfri chocklad från USA

Åå titta vad min underbara vänn Lorri från USA har skickat till mig, det är sockerfri varm chocklad från USA. Jag älskar verkligen Oboy men det gör ju inte blodsockret. Så när jag var i USA första gången presenterade våra vänner denna chockladen för mig och sen blev den min favorit! 

I USA finns det jättemycket sockerfria alternativ, det är inte så att jag är superfan för sockerfritt men vissa alternativ är ju bättre som oboy eller sockerfri, ja som diabetiker väljer jag det sockerfria alternativet. 

Ikväll blir det blodsockertålig varm chocklad :-)

 frå

Kommentarer
Postat av: Anna

det finns ju faktiskt en sockerfri chockladmjölk här i sverige med :)

kommer inte just nu ihåg vad den heter, men det är inte av samma märke som Oboy, men den är riktigt god :) tycker iaf jag ;)

2010-09-29 @ 21:23:26
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0