snart möte

Åå vad spännande, snart skall jag träffa chefen för Bräutigams, kommer ni ihåg att jag vinterarbetade på Bräutigams julstugor förra året? Det var hur mysigt som helst att stå och sälja marsipan där, julstämmningen bara flödade(dock var det visa dagar man fröss om sjutton men det är nästan glömt det roliga och mysiga kompenserar det hihi)!

Hoppas han vill ha mig där i år igen :-)

Shiva har varit med mig på hundsimmet nu på morgonen, hon som äger hundsimmet var tvungna att åka eftersom hennes son blivit sjuk men vi körde själva och det gick hur bra som helst, Shiva älskade varenda sekund i vattnet, dock va det inte lika roligt att gå upp ur poolen hihi..

Nu skall jag ta ut Shiva innan jag beger mig till mötet!

Håll tummar och tår :-)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0