Nu tar vi nya tag!

uch idag är det en sådan här dag som planeringen sket sig totalt pga diabetesen, hade ställt klockan på 8 för att hinna med en långpromenad med Shiva, ut på ett ärende, sen träna och efter det bär det av för jobb. Behöver liksom tiden på min sida idag. MEN vaknar inte klockan 8 utan klockan 10 och då är jag "velig" och känner mig jättetrött. Konstigt? Nej jag låg på 2.3 i blodsocker, huvuvdet känns tungt och jag lägger om planeringen för idag. Först äta, sen slappa framför en film och nu blir det promenad1.5 timma senare.

Puuuuh, här försöker man få till en shysst planering utav dagen men inte tusan ville diabetesen samarbeta...

Nu tar vi nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0