Nattjobb

Hej!

Nu har man kvicknat till så mycket efter nattens jobb och därmed dagens sömn. Jag är inte så van vid att arbeta natt men det gick faktiskt ganska bra, jag åt en sen middag och sen åt jag lite fika mitt i natten för att hålla blodsockret på en ok nivå.

Lantus tog jag som vanligt.

Nu på dagen när jag skulle sova för att sova igen dem vakna timmarna tog jag först ut Shiva direkt när jag kom hem på morgonen och sedan blir det ju till att ställa klockan för än sålänge klarar inte blodsockret av om man inte följer mina mat tider på dagen.

Men det gick som sagt helt ok och jag laddar för nästa natt nu, sen skall jag vara ledig hela helgen och det skall bli så skönt :-)

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0