Hann inte blogga igår :-)

Heej :-)

Igår var det en bra dag, men jag hann inte blogga så det kommer idag istället.

Var på morgonen och tränade med mamma på gymmet. Jag gjorde mitt 18:e pass där. Varje gång man kommer dit loggar man in sig och man får se hur många man pass man åstadkommit. Jag såg att det var mitt 18:e pass och 5:e pass för månaden. När man gjort 100 pass så får man en tröja där det står 100 CURVES, vilket många har på sig när man går dit, vilket peppar en att fortsätta kämpa och gå dit, en vacker dag kan jag också åstadkomma 100!!

På eftermiddagen stod det Shiva träning på agendan tillsammans med en annan tjej från Kungsbacka som utbildar sin hund, det var jätteroligt att få en ny "träningskompis" och Shiva verkade tycka om hennes hund men gjorde inte så mycket fokus på honom vilket är bra för en sos hund skall ju inte fokusera på andra hundar.

Vi gjorde platsliggningar,stanna övningar, passivitets träning och så fick vi lära oss teori utav instruktören Ninna. Det var en jätterolig träning. Dock var det inte lika roligt att hitta dit eftersom enligt mina beräkningar skulle det väll ta runt 15 minuter från där mamma släppte av mig, hade med mig gps:en och ställt in den på "gång" MEN gpsen hittade inte riktigt gång stigen så jag fick gå långt utav bara tusan men det gick toppenbra och Shiva fick sig en ordentligrastning och mina ben fick en ordentlig träning haha..Jag fick en bra vägbeskrivning inför nästa gång :-)

Efteråt var det inte mycket tid åt att göra andra saker men Rickard hämtade upp mig så beställde vi kräftor inför våran lilla kräftskiva tillsammans på fredag med hans föräldrar och sen kikade vi lite på LOST innan det var dags för att sova :-)

Stor Kram

Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0