Föreningsdag!

Heej!

Idag är jag hemkommen från en riktigt trevlig dag, dagen började med att jag var med Kungsbacka Diabetesförening på handikappsdagen i Kungsbacka ( jag vet handikappsdagen, kanske inte rätt forum för en diabetesförening men det är SÅ viktigt att synas och jag pratade med många intresserade människor om diabetes, det är ju också viktigt att vi som diabetesförening INFORMERAR om diabetes).

Sen bar det vidare för utbildning och träff med MUF, kan ju säga att alla är sjukt taggade inför valet nu, vilket är riktigt roligt! Kvällen med Muf avslutades med middag på The square i Kungsbacka, sjukt trevligt!

En riktig föreningsdag igår kan vi ju vara överens om!

Är ni aktiva i någon förening? Berätta..

Nu skall jag diska upp allt efter tacomiddagen igår..

Stor Kram på er alla

Linda

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

Nepp, inte aktiv i något längre ;).

Men tycker att vi får försöka samköra barngruppen snart igen :D KRAM!

2010-09-13 @ 06:58:05
URL: http://annalisaochx.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej :-) Barngruppen kommer att träffas den 30:e september på djungelrummet och sen kommer dem att träffas varje torsdag i slutet av månaden. Skriv in Leo i erat familjemedlemskap och häng på vetja :-)

2010-09-13 @ 09:53:46
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0