Blodsockeroch nattjobb

Heej!

Nu har man börjat vakna till efter nattens jobb, under natten passade jag på att kontrollera blodsockret och insåg att jag ligger faktiskt ganska bra och sabilt på natten, skönt!

Se:

23:40: 4.9 Vilket jag kan tycka är ett oerhört bra värde, när man inte är diabetiker skall man ju ligga mellan 4-6, så 4.9 är jättebra, hade det gått lite lägre hade jag dock kännt "känning" . Jag tog ett dextrosol här eftersom jag ville vara säker på att inte ligga lågt under arbetet och hamna i situationen där jag inte kan eller hinner äta.

00:59 6.7 Suveränt!

01:50 10.0 Känns ganska ok eftersom jag ätit en banan innan. Mitt mål är varje dag att hålla ett värde under 10

03:06 5.6 Suveränt!

06:09 5.2 Suveränt!


Visst är det spännande att se hur blodsockret utvecklar sig, kul att jämföra och se hur man kan förändra sig och sitt tänk.

Nu skall jag och Rickard åka till net on net för att köpa en micro, ÄÄNTLIGEN!!

STOR KRAM

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0