ALLIANSEN,ALLIANSEN,ALLIANSEN!!

Fy fan va gött, det gick bra i valet och nu kan vi börja blicka framåt. Till min förtvivlan gick det bra för sverige demokraterna också och det är ett parti jag absolut inte kan stå bakom. Men nu gäller det att blicka framåt!

Igår va det ju valdag i Sverige och jag var självklart ute och hjälpte mitt parti, dagen började med att jag var i valstugan och slutspurtade kampanjandet där, sen begav vi oss till Frillesåsskolan för att hjälpa till att dela ut röstsedlar för den som ville ha av oss och hjälpa dem vart dem skulle gå för att hitta röstlokalen.Vi hann även förbi för att kika hur läget var på Åsaskolan, där forsades också folk för att gå till röstlokalen och rösta.

Jag gjorde även min första röstning igår och självklart hamnade den på moderata samlingspartiet som ligger mig varmt om hjärtat, det kändes lite stort att vara med och lägga min röst och bidragande för Sverige!

På kvällen begav vi oss till valvakan i Halmstad som var sjukttrevig, det var mat, sång och tal allt efter varandra.

Det har varit kul att vara delaktig i detta valet och vem vet om fyra år kanske jag står på valsedlarna, vet vet hihi <3

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0