:-)

Hej :-)

Igår va det en supertrevlig dag, den började tiiiiiiiidigt som sjutton eftersom vi skulle ut och frukost kampanja med MUF, jag tog pappa med mig så han hjälpte till att dela ut kaffe på stationen, riktigt nice va det och folk va för det mesta otroligt trevliga!

Jag hoppas verkligen det går åt rätt håll imorgon och alliansen fortsätter styra Sverige, då kommer det att gå bra!

På kvällen igår så hade vi kompisar här som såg på film tillsammans med oss och myste med Shiva. Man märkte verkligen där att Shiva skaffat sig en favorit bland dem som var här igår, hon skulle ligga vid hans fötter, tittade på honom med viftande svans och ville ha mycket uppmärksamhet från honom, men hon skötte sig riktigt fint igår och jag va så stolt över att vara matte till en sådan underbar vovve!

Kvällen blev lång igår eftersom dem inte gick hem förän nästan halv 4, men det var supertrevligt!

Idag blir det till att jobba mellan klockan 13-17 och sen så blir det hem för filmkväll till en annan kompis, blir trevligt :-)

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0