Underbar helg!

Heej :-)

Sorry för dålig update men helgen har haft annat att bjuda på än dator användande tyvärr :-/ Men det är skönt man skall inte sitta för mycket vid datorn heller!

I fredags så lämnade jag och Rickard Kungsbacka för att bege oss till Kungälv där det var släktträff på hans sida som skulle äga rum på steungsbaden, vilket var mycket trevligt och uppskattat från min sida. Kvällen började med en liten förfest hos en av Rickards kusiner där vi sedan tillsammans begav oss till en hyrd buss där Rickards föräldrar,mostrar,morbror mm satt och därav begav vi oss för en helkväll på stenungsbaden som bjöd på middag,dans och musik, det var "The playtunes" som stod på scen, lite kul att gå ut och dansa sådär, kan ni tänka er till och med Rickard bjöd upp mig för att dansa, det var jättekul och MYCKET uppskattat utav mig!


Lördagen började med en lååång sovmorgon och sen begav jag mig för att jobba, det var dock inte ett så långt pass 14-18, lite skönt med sådana dagar också. På kvällen kom några kompisar på besök, bland annat min bästis Fannie som numera bor på Åland, det var mycket roligt att träffa henne. Hon driver en liten blogg som heter: fanniesliv.blogg.se  . Det var en mycket uppskattad kväll :-)

Söndag alltså idag började med ett jätteroligt äventyr, imorse ringde klockan tidigt och vi begav oss till Torslanda för vi skulle på den första agility kursen, ååå vad roligt det var. Shiva verkade också tycka om det. Hon skulle gå igenom tunnlar, hoppa över hinder, ta tassen på ett lock. hihi visst låter det roligt! Men det roligaste är ändå att hitta på saker tillsammans med andra hundintresserade människor och sin egen hund. Rickard var också med så vi tränade tillsammans alla tre. MYCKET roligt!

Resterande dagen har bestått utav körkorts teori,inte så kul men nödvändigt. Rickard har varit snäll o köpt en glass + coca cola zero till mig för att jag sliter så med den jäkla teorin. Underbar pojkvän!!

KRAM Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0