Mufmöte

Hej!

Det blev jättebra i muflokalen, var dock bara inte jag som hade tänkt den "goda" tanken och ta med mig fika så det blev lite dubbelfika, trevligt det med haha..

Vi skall ha ett event den 23:e oktober så vi ringde runt till lite medlemmar och bjöd in dom till det, sen så pratade vi lite hur vi skall lägga upp föreningen framöver o så blev det massa fika och prat, det gillar vi!

Vi har blivit många medlemmar i muf kungsbacka, så man måste ju ta hand om medlemmarna också och erbjuda dom en massa bra saker!

Efter det hämtade pappa mig så åkte vi och handlade inför mammas födelsedagsmiddag imorn, vi skall ha lite middag bara familjen, blir jättemysigt. Jag skall stå för matlagningen dock så vi får se om alla överlever HAHAHAHA...

Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0