Mammas födelsedag = lyckad

Heej!

Oooj jag är helt slut, har varit en lång men rolig dag!

Mammas födelsedagsmiddag blev precis som jag tänkt, fetaostfylld fläskfilé med klyftpotatis och en brunsås samt sallad. Till efterrätt serverade jag en cheescake som jag gjort tidigare på dagen, den skall ju nämligen stå i frysen i fem timmar hehe..

Som present fick mamma en ipod, jag vill också!! 

Under kvällen fick jag dock rycka in och hjälpa till att skrubba några lister i syrrans gamla lägenhet, nya människor flyttar in där imorgon. Men det gick snabbt och va kul att hjälpa till :-) 

Kvällen avslutades med en intensiv match mellan mig,syrran och syrrans pojkvän Henke i simpssons monopolet, tro det eller ej jag vann ;-)  mohhaaha..

Nu skall jag packa min väska som jag inte gjort än!! Skall vara representant för ungdiabetes på Diabetesförbundets västra regionskonferens. Skall bli kul, skall övningsköra dit imorgon!

Vi hörs mina underbara <3
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0