LOST

haha alltså det är helt sjukt, jag har aldrig gillat att titta på film, blir ofta rastlös och tittar inte färdigt. Men något som har förtrollat mig fullständigt är serien LOST. Jag tycker den är SÅÅÅÅ spännande och hade jag haft tid hade jag streck sett varenda avsnitt på en gång.

Jag vill verkligen veta mysteriet kring LOST, varför dom hamnade på ön?kommer dom komma därifrån??

Just nu är jag på säsong 3 :-)

Jaa jag är fullständigt fängslad i den underbart spännande serien.

Har ni någon serie eller film ni bara absolut inte kan sluta se??



Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

haha det är lite kul när man har något sånt att följa ;) Jag har haft massa sådana serier ;) Just nu är det glee :D

2010-10-03 @ 16:12:47
URL: http://annalisaochx.blogg.se/
Postat av: Theoidun

very intersting site ..congratulation..

2011-07-22 @ 08:41:14
URL: http://theoidun.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0