idag är ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag :-)

Idag hade jag tänkt gå och träna eftersom jag är helt ledig från jobb idag, men skall jag vara helt ärlig så ORKAR jag inte idag, så får kompensera det med en långpromenad med Shiva eller nått.

Idag fyller mamma år, när jag var liten så sa mamma alltid till mig att hon fyller 29 så i flera år i rad kom jag till skolan och berättade att mamma fyller 29 år i år igen. Så klasskamraterna fick nog en liten fundersam bild utav min familj, hur kan man stanna i åldern haha, ja min mamma kan ;-) Så hmm, grattis på 29 årsdagen mamma hihi..

Jag fick den stora äran att stå för födelsedagsmiddagen idag som kommer bestå utav fläskfilé, klyftpotatis och en god sås. Till efterätt så blir det cheescake. Ni får se bilder sen, promice ;-)

Rickard har åkt till värmland för att hälsa på sina föräldrar däruppe på deras sommarställe, hade gärna följt med men skall på regionkonferens som representant för UngDiabetes i Kungälv, skall bli jättespännande!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0