Bekräftelse

Ja hur tycker ni man bör bekräfta sina vänner?

Jag har ju förstått nu när man börjat jobba och harpojkvän och hund dessutom så består veckans dagar helt enkelt av 7 dagar, 24 timmar/dygn och varav 10 (förhoppningsvis!!) måste jag sova. Alltså hinner man inte träffa alla underbara vänner och bekräfta dom så mycket som jag skulle vilja.

Jag brukar försöka skicka ett sms lite då och då bara för att se hur den andra mår och det viktigaste av allt att jag visar att jag hör av mig, skicka ett facebook medelande, svara på deras status uppdateringar på facebook och försöka boka in "vän dejter" i kalendern så man har det bokat. Vare sig det är två veckor eller två månader kvar. Men det skall bli av!

Jag tror det är otroligt viktigt att visa sina vänner att man finns där men har lite "mycket" i livet, det är viktigt att ge vännerna tid men det är också otroligt viktigt att ge sig själv tid. Mina "egen tid" går ut på att promenera länge med Shiva.

Hur gör ni när ni inte får tiden att gå ihop riktigt för vännerna? Vad gör ni på eran "egen tid"?

Linda..


Kommentarer
Postat av: Anna

något jag kom och tänka på nu bara så där när jag såg din blogg.

är det medvetet du har valt blåaringar som bakgrund?

smart isf måste jag säga ;) har aldrig tänkt på det tidigare

2010-10-13 @ 22:52:18
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0