varsågod och smaka på marsipan från bräutigams

varsågod och smaka på marsipan från bräutigamsvarsågod och smaka på marsipan från bräutigamsvarsågod och smaka på marsipan från bräutigamsvarsågod och smaka på marsipan från bräutigamsvarsågod och smaka på marsipan från bräutigamsvarsågod och smaka på marsipan från bräutigamsvarsågod och smaka på marsipan från bräutigams

haha jaa den komentaren tror jag jag har sagt en miljard gånger idag, har ju nämligen gått på min första arbetsdag på Bräutigams i år. Stått på Tjolöholmsjulmarknad och sålt marsipan för Bräutigams. Folk köpte som tusan och våra smakprover var populära. Det var mycket kallt men julstämmningen som var idag kompenserade verkligen kylan. Gud va rolig jag har haft det idag. Det roligaste var att jag körde själv både dit och hem, kändes lite vuxet att kunna köra hem från jobbet haha..

Stor varm kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0