utskick till min förening här i Kungsbacka

Och det får ju ni självklart också ta del utav eftersom ni är sådana underbara läsare!
:

Kära medlem i Kungsbacka Diabetesförening!

Mitt namn är Linda Barknertz och jag sitter som ordförande i Kungsbacka diabetesförening, det är en otroligt rolig förening att driva framåt och vi har nästan alltid schemat fullt med aktiviteter,föreläsningar och träffar. I år har vi satsat på vad medlemarna vill ha eftersom det faktiskt är ERAN förening, vi i föreningen skulle vilja ha eran hjälp med åsikter om föreningen och vad som skall hända under 2011, har ni några ideér om vad vi skall arrangera för föreläsningar och aktiviteter får ni mer än gärna maila eller ringa mig.

Nästa stora event är världsdiabetesdagen som uppmärksammas i Kungsbacka den 14/11-10, i december arrangeras våran årliga julfest där vi hoppas på just din närvaro och sedan stundar även föreningens 30 årsjubileum i januari, otroligt roligt att vi lyckats hålla föreningen levande i 30 år!

Väl mött!

Linda Barknertz

Ordförande Kungsbacka Diabetesförening

Telefonnummer: 0733-655809

Email: [email protected]

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0