puuh

Oj, idag har verkligen jobben avlöst varandra så är det när man har många extra jobb :-) puuuuuuh är sååååå trött, men känns bra att jag fått jobbat så förhoppningsvis visar det sig på lönen också men jaa inte einom min branch tråkigt nog. Men men jag är nljd med mina jobb och det skall bli ännu roligare att sätta igång med Bräutigams nästa vecka!

Så ja inte mycket att förtälja om denna dagen mer än att jag har jobbat,jobbat och åter jobbat :-)

Köpte Norra halland idag och såg anonsen om världsdiabetesdagen, kul! Änsålänge är världsdiabetesdagen med i tre tidningar här i kungsbacka, så inga kungsbackainvånare kan missa att det är världsdiabetesdagen på söndag haha..

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0