på tåget..

Hallo!!

uch sitter på tåget mot göteborg och har det såååå tråkigt, längtar efter Shiva, längtar efter Rickard och längtar efter min underbara säng :-)

Mötet idag har varit mycket intensivt, började klockan 09 och slutade klockan 16, sen satt jag kvar i konferansrummet till klockan 17:30 och jobbade innan det var dags att bege sig till centralen och hoppa på tåget.

Har varit ett MYCKET bra möte där vi gått igenom viktiga saker såsom:
* Lud, lokala ungdiabetes
* läger, kommer blandannat vara ett fotoläger i göteborgstraken, kul med något så helt nytt och lite annorlunda!
* nordiska samarbetet, coolt!
*representationer under 2011
* livets gång (det kan ni läsa om på hemsidan!!)

Och självklart mycket mer men allt kan jag ju inte skvallra om här på bloggen hihi :-)

Nu är det cirka 1.5 timme kvar till göteborg där skall Rickard hämta mig, tur för mig att jag har en sådan supersnäll pojkvän!!

Stor kram
Linda

Kommentarer
Postat av: Anna

åhhh.. det blir ett fotoläger då :D vi pratade om det på diabetes lägret Ride i enafors som var i år och vi var nog många som tyckte det lätt spännande.

2010-11-28 @ 22:37:10
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0