mycket idag :-)

Hej hej :-)

Haft en bra dag idag och fått gjort otroligt mycket,joobbat,varit på mässa och nu på eftermiddagen och kvällen blev det hundpromenad för min och Shivas del med våra vänner Josefine och swatch som också utbildas inom sos-förbundet. Är så kul att ha fått en hund kompis här i Kungsbacka, äntligen någon som orkar lyssna på allt som enligt mig är OTROLIGT spännande och roligt med shivas framsteg haha..Vill gärna ha fler hundkompisar i Shivas storlek så bor ni i närheten utav Kungsbacka med hund vill jag gärna bli hundkompis hihi :-) Jag som är en sådan förenings människa borde egentligen starta en hundförening här i Kungsbacka, det saknar jag lite att gå promenader tillsammans med någon som delar mitt hundintresse och hundliv,träna ihop med någon,låta hundarna leka ihop osv.


Efter min och josefines hundpromenad bar det genast iväg hemmåt för att förbereda inför kvällens besök av mufs kungsbackas styrelse. Det blev ett jättetrevligt besök vi hade tacomiddag, lite styrelsemöte och allmänt trevligt!

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0