Mary kay tjejkväll :-)

Heej!

Haft en underbar tjejkväll idag hemma hos mig, temat på tjejkvällen var "Mary Kay" vilket är hudvårdsprodukter. Har en kompis som precis börjat med sådan försäljning så hon fick hålla en klass som det så fint heter hemma hos mig. Jag lärde mig mycket och köpte hem två hudvårdsprodukter en skrubb och en ansiktskräm. Fick lite rabbat också eftersom jag var värdinna ikväll.

Tror min kompis var ganska nöjd också för nästan alla köpte något.

Tycker det är så roligt att arrangera sådana "partyn" , man får ju liksom ett tillfälle att dra ihop kompisar, man får se/lära sig något nytt och förhoppningsvis får man med sig något roligt hem också. En kul social grej helt enkelt, alla  mina kompisar som kom idag kände ju inte varandra men det blev ändå så trevligt!!

Stor kram
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0