mailat med diabetessköterskan

Har skickat mail och fått tillbaka mail ifrån min diabetessköterska, jag har bestämt mig för att övergå till pump igen. känner mig inte överdrivet positiv idag och kommer nog ta ett tag och vara nöjd med mitt beslut, men jag vet att jag kommer må grymt mycket bättre fysiskt med pump, kommer vara lite lättare och mer "okomplicerat" på ett sätt. Jag har ju levt med pump under större delen av mitt diabetesliv. Tyvärr gick jag inte sams med pumpen i slutet och jag var SÅ trött på att ha något hängande på mig. Men nu har jag ju haft ett års "semester" ifrån den. Kanske kan det bli som när jag var liten att pumpen var min bästa vän och tårarna sprutade på mig om jag av någon anledning var tvungen att ta bort den på sjukhuset, kändes ju liksom som dom skulle ta bort en bit utav mig.

Diabetessköterskan mailade och sa att dom självklart skulle lösa det för mig.

Ja lite deppig är jag allt men det kommer bli bra det här!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt med pump igen?

2010-11-11 @ 08:32:54
URL: http://lisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0