Jag har tagit körkort!!!

Imorse hände det jag ALDRIG trodde skulle ske, jag hade uppkörning och klarade mitt körkort alltså kan jag llägga allt slit med körkortet bakom mig, lyckan är total!!

Pappa satt med i bilen och var moraliskt stöd, körinspektören var jättebra och allt kändes så lugnt och sansat, jag bara strålar!

Men nu gäller det att hålla stenkoll så man följer alla regler man lärt sig, håller uppsikt och vet vad man gör i trafiken, det har jag allt fått lära mig efter två år haha :-)

Stor stor Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis ! :)



STOOOOOOOOOOR BAMSE KRAM!!!!!

2010-11-16 @ 20:49:01
Postat av: irene

låter som en bra vecka, igår pump och idag körkort

Grattis

2010-11-16 @ 20:57:31
Postat av: irene

låter som en bra vecka, igår pump och idag körkort

Grattis

2010-11-16 @ 20:57:53
Postat av: Anonym

grattis, grattis

kram mamma

2010-11-17 @ 14:32:19
Postat av: Clara

hej och grattis till körkortet. Jag är nyfiken. vill veta när fick du din körtillstånd och hur länge fick du vänta sedan du skickade alla handlingar alltså läkarintyg, synundersökning osv.

2010-11-19 @ 16:26:30
Postat av: Laks

Åh gu va härligt! Grattis! :) själv e jag bara 16 och har övningskört litegrann.. och de e så jävla svårt.. är redan nu nervös över hur faan jag någonsin skulle klara av att ta körkort :S

2010-11-22 @ 18:10:19
URL: http://laks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0