Helgen gick alldeles för fort :-)

Hej hej!

Nu sitter jag här och det är söndag kväll, helgen gick alldeles för fort och vardagen väntar runt hörnet..

Men helgen har varit bra i fredags så var ju norra halland här på morgonen och intervjuade mig ocih två från styrelsen angående världs diabetesdagen och vårat uppmärksammande här i Kungsbacka den 14:e November. Sen begav jag mig in till göteborg för att möta min ungdiabetes kollega Björn och ha ett litet möte där, vi käkade middag på palace och fick mycket utrett hur arbetet skall fortgå i ungdiabetes. Jag fick också en dator utlånat till mig så jag kan jobba igen, blev katastrof utan dess like nu när min dator gått sönder, så tusen tack Björn för det!!

Kvällen blev det bio med kompisar och Rickard. Vi såg filmen Due date, verkligen någon jag rekomenderar ;-) skrattade mig typ igenom hela filmen haha..

Lördagen var det agility för min och Shivas del, det var en bra och rolig träning. Blodsockret krånglade en hel del dock så jag fick ibland avvika för att stoppa i mig lite energi. På kvällen hade jag o Rickard lite myskväll.

Idag blev det jobb för min del och eftermiddagen har jag spenderat med syrran,hennes pojkvän och Rickard.

Kram Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0