Familjeaktivitet hos Barknertz!

haha ja idag fick man sig en ordentlig chock när man planerade för en lugn och härlig dag, hela syskonskaran var hemma och det planerades trädgårdsrensning, vilket inte är min största passion i livet men men det var bara att bita i det sura äpplet och sätta igång. På gårdsplanen hade vi två kubik ved som skulle in i ved förrådet och staplas där, fy va tungt och jobbigt det var men det är ju sååå mysigt när man kan elda i den öppna spisen!

Jag fick uppdraget att laga mat till alla duktiga trädgårdsarbetare, det gjorde jag så gärna! Dom fick lax och potatis :-)

Nu på kvällen har jag varit på styrelsemöte med Kungsbacka diabetesförening.

Linda









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0