Lite update=)

Hej bloggen :-)

Fy vad jag hatar söndag, det är dagen då Rickard åker tillbaka till lumpen och denna gången kommer han inte hem till helgen. uch och fy vad jag hatar dessa dagar. Men samtidigt så vet jag att det inte är långt kvar nu, man får tänka positivt. Den 24:e juni är det slut på lumpen och då flyttar vi ihop, skall bli underbart!

Dagen har idag bjudit på något helt fantastiskt, blodsockervärden under 10 nästan hela dagen utan en liten sväng uppåt vid 3 tiden (14.7). Men annars har jag legat på en stabil 7:a, gött!!

Dagens vårtecken:
När jag och Rickard va ute på en promenad med hundarna såg vi en orm slingra iväg,shiiiiiit va rädd jag blev! Men enligt Rickard s å tyder det på att det börjar bli vår och sommar så man får la ta det med ro hihi.

Dagens händelse:
Idag fixade Shiva greppa övningen helt by her self, blev så stolt hihihi..

Rickards föräldrar har också varit här och fikat, supermys!

Vi hörs!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0