telefonen skall vara på ljudlös nästa gång jag har jobb helg!!

gaaah inatt blev det inte mkt sömn, när man jobbar helg glömmer man lätt av att det är "party dag", hade la typ 35 missade samtal när jag vaknade, tack för den typ :-P haha men det gäller pay back time mohahaha..

Och tro inte bara för att jag somnade och fick sovit några timmar ringer jobbet 06:38 och frågar om jag kan komma in och jobba, det lät vääldigt lockande iofs eftersom jag verkligen behöver dryga ut kassan lite men idag har jag något roligare att göra nämligen ta Shiva på hundsim så det ville jag ju inte boka av :-D

Vi hörs!

Kram från en trött Linda

Kommentarer
Postat av: Martiningebjorg

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-04-06 @ 11:24:59
URL: http://martiningebjorg.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0