Nu och för evigt

Tänk att kärleken kan vara såhär underbar, trodde aldrig att jag skulle bli så fängslande förälskad i dig då första gången på våran "blind date" som Annalisa och Emil hade arrangerat till min förtvivlan och frustration, jag sökte ingen kärlek då.

Men det var något som gjorde att jag fastnade hos dig och är kvar än idag 4 år senare, Jag tycker så fruktansvärt mycket om dig, du får mig att skratta så tårarna sprutar, du får mig att se positivt, du får mig att bli självsäker och det är enbart du som kan intala mig att det inte finns några spöken på natten hihi...

Älskar dig av hela mitt hjärta, se till att dem här veckorna går fort så att du kommer hem igen så jag kan vara i din trygga famn igen.

Älskar dig, nu och för evigt!

Din Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0