(L)

Hej :-)

Dagen började katastrofalt med det låga blodsockret, jobbig rekyl och gud vet jag vad. Men nu blir den bara bättre och bättre. När blodsockret börjat lugna ner sig och jag var tillbaka till "verkligheten" (verkligheten är ganska snevriden när man är låg haha), Så gick jag med mamma och tränade på Curves, grymt bra träning. Sen så släppte hon av mig vid körskolan för teoriplugg.

Tog en promenad hem ifrån körskolan för att gå ännu mer promenader hehe, idag hade jag trehundar att gå ut med och jag går ALDRIG ut med två hundar åt gången, så då gäller det att stå sitt kasst och promenera, alla hundarna fick varsin 35 minutare, helt underbart att vara ute i detta vädret så mig gjorde det inte så mycket.

Snart bär det av till Falkenberg för Hallandsdiabetesföreningsmöte.

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0