Mars 26, 2010

Hej :-)!

Idag har det varit en JÄTTErolig dag, dagen började med tidig uppstigning för mig och mamma eftersom vi skulle skriva in oss på ett gym i Kungsbacka som heter Curves, jag trivdes som fisken i vattnet. Alltså JÄTTEBRA! Det var inget vanligt gym utan träningen bestod utav cirkelträning, mycket givande och bra träning!

Vi behövde inte heller betala någon inträdes avgift eftersom dem nu hade ett projekt för att samla in mat till hemlösa, så man skulle ta med sig en matkasse så slapp man inträdesavgiften på 1200 kronor, så jag och mamma begav oss till willys för att inhandla en matkasse till dem hemlösa :-)

Sen blev det hundsim för mig och Shiva, min syster följde med, det var en otrolig rolig hundtimme och Shivisen simmade jättebra!!

Efter det blev det våffelkalas med familjen, hur mysigt som helst. Ja kan ni tänka er även jag firade våffeldagen, det är superviktigt tycker jag att diabetesen inte står ivägen för alla högtider och festligheter, inte mer än nädvändigt ialla fall. Så två våffler åt jag!Åt ni några våfflor??

På kvällen blev det en långpromenad med syrran och hundarna, shit på säkert tre timmar haha..

Kramar till er alla


         


           



          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0