Underbart <3

Idag har verkligen varit en dag jag ÄLSKAT, har bara gjort saker för MIN skull.ååå vad underbart.

Dagen började med att jag vaknade upp och gick till affären med syrran, köpte en massa frukost mat och sedan satte vi oss framför ett gott frukostbord och en säsong FRIENDS, hur mysigt som helst.

Sen kom Rickard, vi hämtade min bror och hans flickvän så åkte vi till Åsa och åt grillat (första gången för i år!!), sen satt vi länge och pratade tills vi bestämde oss för att ta en hundpromenad. Hundpromenaden blev cirka en timma lång och var underbar, Shiva sprang med en pinne i munnen hela tiden, hur söt som helst hihi..

Efter det åkte vi in till stan, då bjöd brorsan och hans flickvän Helena på banan med chocklad i som hade varit i ugnen, hur gott som helst!

Sen åkte vi hem och lagade tacos samt tittade på en Irene Huss film, det är våran nya favorit film, gillar ni de filmerna? Vi såg Elddansen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0