Hatten av för Hemköp i Kungsbacka!!

Hej :-)

Kommer ni ihåg i julas när jag skrev om Hemköp som inte hade med julmust light i deras julskyltning, light drycken var undangömd längst in i butiken och inte alls uppmärksammad. Det gör många barn med diabetes ledsena och konfunderade, varför finns inte "min" dricka med i allt julmys??Vadär det för speciellt med mig? Är det bättre att dricka "vanlig" dricka??

Jag pratade med personalen då och dem tog informationen till sig, jag trodde inte dem skulle göra något åt det.

Men idag när jag kom in på hemköp så stod Påskmust lighten i påskskyltningen, jag gick fram och tackade dem för att dem hade ställt upp light dricka i påskskyltningen. Jag poängterade även missnöjet i julas och dem sa att det inte bara var jag som hade varit inne och klagat, men dem poängterade att light läsken är väldigt svår såld.

Man skall inte behöva springa runt och leta i en affär för att hitta något så vanligt som påsk/julmust light..

För att uppmuntra dem köpte jag en påskmust light av dem hihi, Om ni är i Kungsbacka så tycker jag ni får gå in och köpa en påskmust light. :-)




Kommentarer
Postat av: Nora

Vad duktigt du är! Härligt att se också att man kan var med och påverka :)

2010-03-02 @ 10:22:30
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0