Bayer contour usb blodsockermätaren

Heej :-)

Som ni alla vet har jag bytt blodsockermätare till den där fräcka usb-mätaren från bayer, än sålänge kan jag bara låvorda den.

Den tar cirka 2.5 sekund från att man har tatt blod på stickaren tills man får ett resultat, den kräver inte mycket blod.

När man får resultatet kan man kalkylera in om det5 är innan eller efter måltid och även om man tex har varit stressad,aktiv osv..Allt för att man själv skall kunna hitta ett mönster i blodsockret och man kan göra någonting åt när tex blodsockret är högt under träning osv. Coolt va??

När jag använt blodsockermätaren lite längre så skall ni få en större uppdatering, men än så länge 5/5 stjärnor!

Den ser ju till och med ut som en mp3 spelare, har ni tänkt på det ?? :-)

Kram Linda



Kommentarer
Postat av: Nora

Jag är också lite sugen på den blodsockermätaren men den kostar så mycket. Köpte du den själv?

2010-03-05 @ 22:48:15
URL: http://noragyll.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej! Jag undrar hur man kan få tag i en sådan blodsockermätare? Blev lite sugen på att ha en sån :)

2010-03-06 @ 15:22:33
URL: http://hellgrenalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0