Barnvakt

Hej :-)

Igår var en jättemysig kväll, jag var barnvakt åt en familj jag lärt känna genom diabetesföreningen. Att vara barnvakt är ju som att bli barn på nytt, man får spela alla roliga tvspel, leka mörkerkurragömma (uch vad läskigt det var hihihi!!), se på film jaa ni vet.

Man känner väldigt mycket ansvar när man passar ett barn med diabetes, när h*n såg lite trött ut var jag nervös att h*n var för låg osv men det gick fin fint. Jag tänkte hela tiden på hur jag själv upplever det, och vem är inte lite trött framför tv:n när man haft tacos också?? hihi..

Kanske skulle diabetesföreningen ordna ihop en barnvakts lista till diabetes föräldrar? Det är ju så svårt att finna barnvakter när man har barn med diabetes, detta måste jag spinna vidare på!

Dem hade en görmysig hund också, jag trivdes som fisken i vattnet!

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0