Anmält mig och Shiva till kurs


Hej!

Jag skall gå denna kursen med (www.hundfixarenivast.se) , den kommer passa mitt lilla yrväder utmärkt, skall bli spännande att motivera och engagera henne på en kurs igen=)

Kram


Aktivitetskurs

Denna Aktivitetskurs är bra för hundar som tex är livliga, stressiga, oroliga, osäkra, rädda, opålitliga, hundar som tex gör utfall mm.
Kursen är också bra för hundens mentala delar & psyke, även för överstimulerade & understimulerade hundar.
Kursen är utmärkt om man vill tömma all energi som hundarna går och bär på inombords. Efter en sådan här kurs blir hundarna både lugna, trygga, harmoniska, glada, lyckliga och lydiga.

OBS!!!
Vi kan bara ta in ett visst antal hundar pga att det fodras mycket jobb med hundarna ute i skogen. "FÖRST TILL KVARN GÄLLER".

Några av de moment vi kommer att köra på denna kurs:

  • Spår
  • Personsök
  • Patrullstig
  • Uppletande av föremål
  • Lydnadsdressyr
  • Gömmande figuranter med hundar i skogen
  • Inkallning av lös hund i skogen

Utbildningen är på 6 lektioner. Om detta låter intressant är du varmt välkommen att kontakta mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0