4 år idag!

Idag firar jag och Rickard fyra år tillsammans, gud vad tiden har gått fort. Är så tacksam att det just var Rickard jag träffade, han är den som alltid finns för mig, får mig att skratta,den som alltid får bort mina tårar när något har gått snett och han får mig att känna mig väldigt värdefull.

Rickard har varit ett stort stöd i min kamp mot/med min diabetes, han har varit med och gjort många depp-stunder till kampstunder.Har många gånger fått gasa på på motorvägen då jag ligger lågt och vi sitter i bilen, en gång ringde jag honom då jag låg på High och var otroligt påverkad av det höga blodsockret, han tvekade inte då han visste att jag var ensam satte han sig i bilen och kom med en gång.Jag behöver aldrig känna mig dum i hans sällskap, Låter aldrig mig gå och äta själv när vi är ute, på branäs resan, det ser han som en självklarhet att vi skall göra tillsammans. Stöttar mig i svårigheter, uppmuntrar och älskar, gud vad värdefull denna kille är för mig.

Älskar dig mest!

//Din Linda
     


Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

Hej. Jag gör en liten undersökning på namnförslag till vårt kommande mirakel. Om du fick ett barn nu, eller planerar att skaffa barn. Vilket namn skulle du ge det barnet?

2010-03-05 @ 10:09:02
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0