<3

Hej :-)

Nu har precis Rickard åkt hem, igår var vi ute och firade våran fyra årsdag med middag på Golden days, supertrevligt!

Innan var jag hos min syster och hon gjorde mig iordning, hon är superduktig på fest makeup.

Idag har jag och Rickard varit hemma hos Sune (kollega i diabetesföreningen), Vi skall ha en föreningsdag i abf´s lokaler tillsammans med andra föreningar i Kungsbacka, så jag var och hämtade lite flygblad och fick info om dagen.

Sen gick jag och Rickard hem och tittade på "luftslottet som sprängdes", jaa.. lite för lång film för min smak men mysigt att se den tillsammans med honom såklart :-)

Shiva har ju haft någon form utav magsjuka men börjar bli på bättringsvägen, vi är beodrade vila och lugn av vetrinären så skall hon nog bli kurrant igen, stackars min lilla gumma :-(

Nu skall jag se en film och äta grilladkyckling MUMS!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0