16/6-10,redan?? shiiiit va tiden går fort!

Hej :-)

Idag började dagen med körlektion på körskolan (uppkörning börjar närma sig och jag är TOKNERVÖS!!!), men men går det inte så får jag bara boka om provet och göra om det.

Sen cycklade jag hem och då väntade hundträning med våran sos instruktör som gick SUPERBRA, vi tränade på larmningen med västen som ibörjan inte gick perfekt och shiva var ofokuserad men vi peppade igång henne med leksaker, Shiva jobbar inte gratis minsann ;-). Nu tar hon tag i flärpen som är på västen och går några steg fram, bättring sker absolut!

Vi tränade doftträning också med "min diabetesdoft", det markerade hon bra idag.

Vi övade på momentet "stanna" med störningar, min instruktör hade med sig Mia som jag också känner, hon är aktiv inom SOS och åker permobil, hon tog ut sin hund och åkte fram och tillbaka samtidigt som Shiva skulle stanna på mitt kommando, det var tufft för Shiva men hon klarade det galant enligt min åsikt!

Det var en superrolig träning, sen ängnade jag eftermiddagen åt att städa mitt rum och det var veeeeeeeeeeeeerkligen behövligt haha.

På kvällen åkte jag,mamma och min syster på tupperwear party, va ju på ett förra veckan också. Men idag kom  jag inte hem lika fattig som sist, köpte en sådan behållare som man lägger mat i för att den skall hålla sig varm när man serverar den, kostade 299 så det var ingen katastrof summa att betala i alla fall och det är ju en sådan sak man har kvar i 15 år så kommer inte behöva köpa en sådan på MYCKET länge.

Lägenheten går framåt, imorgon åker jag och mamma för att beställa köket på IKEA,spännande!

Kram Kram

P.s I aftonbladets tidning Sofies mode finns det ett reportage om mig och diabetes, tidningen kostar 15 kronor.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0