Passiv

Hej :-)

Idag har jag tagit det väldigt passivt för att lugna ner kroppen och få en balans igen. Jobbade idag 7-12, sen åkte jag, mamma och pappa in till Göteborg oc köpte golv,tak och klinker till min och Rickards blivande lägenhet, känns grymt att man kommit igång så bra med allt, snart är det kanske till och med färdigt!! (Lite optimistiskt kanske men men haha).

Sen blev det att plugga på körkortet och greja lite med nedervåningen, min uppgift har varit att dra ner tapeter. Samtidigt tränade jag Shiva i passivitet genom att hon ansvarade för att ligga lugnt och stilla i rummet medens det var rulians runt om henne, gick jättebra.

Nu skall jag städa iordning i mitt kaotiska rum så man har något att sova på allt ligger huller om buller haha, men vad är det man säger? Om det är ostädat är det ett tecken att man har vettigare saker för sig än att städa! De där orden kommer alltid peppa mig när det är för stökigt haha...

Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0