Nattlig insident

Natten mellan torsdag och fredag vaknar jag av en frustrerad Rickard som säger åt mig att sluta putta på honom, jag lovar att sluta putta på honom men blir väckt två minuter senare av en trött och lite grinig Rickard"- Men va tusan Linda kan du sluta skaka??????"

Sen dyker nog en sådan där tanke bubbla upp "aa just det min flickvän har diabetes" i Rickards huvud. Jag väcks ännu en gång. Grattis Rickard ett poäng till dig hihi!!

"- Älskling jag tror nog att du bör kolla ett värde"

Blodsocker på 2.1, jag får druvsocker och båda somnar om, Rickard dock med lite dåligt samvete hihi..

Ibland är det svårt att hänga med i svängarna, speciellt när det är natt och man är trött :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0