Midsommardagen

Hej mina vänner :-)

Idag bar det av till jobbet för min del klockan 12:30. Hade det jättemysigt med Shiva på morgonen,tog en riktig långpromenad och var länge ute och lekte med henne och fick också till en del träning. Blanda nytta med nöje helt enkelt :-)

Nu är Shiva hos sin husse så hon inte skulle behöva vara ensam när jag är på jobbet, känns dock nedrans tomt här hemma utan henne, men dem kommer och lämnar henne imorgon <3.

När jag skulle gå till jobbet idag uppmärksammade jag en smärre katastrof, hade fått punka på cyckeln och fick i panik springa till jobbet och här fick vi bevis på min dåliga kondition haha..

Pratade idag med Maritha som är kassör i Hallands diabetesförening och även lite huvud arrangör för lägret vi skall ha i sommar för barnen med diabetes mellan 6-14 år. Än sålänge hade det kommit in tolv anmälningar. Min sommar är fylld av diabetesläger. ett nu för ungdiabetes tonnåringar mellan 15-18 år som vi kommer ha i Torpshammar på lägergården Boda borg. Ett för hallandsdiabetesförening i augusti och två stycken till i slutet av augusti som är familjeläger på lägergårdenlysestrand, brukar vara mycket uppskattat!


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0