Idag är det söndag :-)

Hej :-)

Idag är det söndag vilket för min del har bestått utav en kort arbetsdag nämligen mellan 07:00-12:00, sen begav jag mig direkt hem för att hämta Shiva och ta med henne på hundsim med www.hundiharmoni.se , Ni kan hitta dem på facebook också genom att söka på hund i harmoni .

Shiva älskade varenda sekund i vattnet och simmade jättebra. Efteråt så blir hon Sveriges gosigaste,snällaste och tröttaste hund, det gillar vi :-)

Eftermiddagen och kvällen spenderades med en promenad med helena och hundarna, LOST boxen och fix med lägenheten nu har pappa börjat sätta upp tapeter i mitt blivande vardagsrum det blir sååååå snyggt :-D

KRAM

P.s Idag är det sista gången Rickard åker till lumpen, sen är det MUCK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0