Hej!

Hej :-)

Idag började dagen med ett besök från min ingifta moster och mina kusiner. Det var supermysigt, vi hann med en promenad och en massa tjöt vid fikat. Min yngsta kusin är bara 1.5 år så jag passade på att passivitets träna Shiva, hon satt så bra och tryggt vid min sida.

Jag var förberedd när dem kom så jag snabbt kunde börja muta Shiva med godis ifall hon skulle börja skälla, vill inte misslyckas, därför måste man vara förberedd.

Eftermiddagen spenderades på minigolfbanan med Roger, Helena och Henrik. Jag kan ju säga att jag inte avnn i alla fall hihi. Sedan blev det lite kvällsmat på Sibylla.

Kvällen spenderades med Shiva träning, i början var det verkligen katastrof och vi fick inte alls till det. Men när vi fokuserade lyckades hon markera rätt burk, ta flärpen i munnen osv.

Har varit med om två för mig väldigt jobbiga situationer både i måndags och tisdags, press  och stress höjer mitt blodsocker till skyarna. Idag kom "rekylen" utav det höga värderna jag haft dem senaste dagarna så gått o haft jätteont i magen, kli i ögonen, trötthet, huvudvärk och lite deppighet. Högt blodsocker gör mig otroligt deppig och ledsen. När jag var liten resulterade det i att jag blev väldigt "mammig" mamma = trygghet. Men hoppas att resterande veckan blir bättre.

Nu skall vi ta en kvällspromenad innan läggdags :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0